De moderne consument oriënteert zich steeds meer online: niet alleen voor schoenen en reizen, maar ook als hij gaat barbecueën of een feestje gaat organiseren. Een nieuwe marketingbenadering van de versspecialist is dus nodig, zowel in de winkel als online. De ambachtelijke versspecialist anno nu heeft een prachtige winkel met deskundig en vriendelijk personeel én vertaalt dit door naar het nieuwe online podium. Daar vindt de consument een mooie website met een webwinkel, kan hij meepraten via de social media van de winkel en zich inschrijven voor digitale nieuwsbrieven.

 

De consument online én offline verleiden om naar de verswinkel te komen, dát is belangrijk.

 

VersConnect is een initiatief van Interkring Vers & Graaggedaan.nl. VersConnect biedt marketing & communicatie oplossingen voor versspecialisten. Op deze manier is een versspecialist in staat een verswinkel te creëren die op alle fronten perfect weet in te spelen op de veranderende consument, markt én concurrentie.

 

VersConnect helpt

Door de juiste mix van communicatie, in de winkel en online, is een versspecialist in staat klanten te behouden én ook de nieuwe, jongere, doelgroep aan zich te binden. Om de versspecialist daarbij te helpen biedt VersConnect o.a. de volgende producten (die geheel worden afgestemd op de wensen en behoeften van de versspecialist):

  • Google Business View & Google AdWords
  • Piggy loyaliteitsysteem
  • NarrowCasting
  • Webwinkel (zowel individueel mogelijk als in een versgroep)
  • Website
  • Social media ondersteuning
  • Ondersteuning op het gebied van productdeclaraties/etikettering
  • Huisstijl concept
  • Nieuwsbrief campagnes

Meer weten over VersConnect?

Vraag je vertegenwoordiger naar de mogelijkheden of bekijk de website